torsdag, januari 17, 2008

Strul med biljetter!

Efter att ha suttit klistrad vid min telefon under några dagar för att arrangera min resa till Namibia på bästa sätt kan jag konstatera följande: jag är glad att Tranås resebyrå finns samt att jag nog aldrig kommer att arbeta på en resebyrå. Om något har kunnat strula med denna resa så har det strulat. Jag kommer nog inte våga tro på att jag verkligen kommer fram förrän jag kliver av planer i Namibia. Först tänkte jag att när jag sitter på planet till London då är det läge att andas ut, men vem vet kanske hamnar jag istället i Frankrike, Thailand eller varför inte Borneo. Det känns fortfarande inte verkligt att jag skall åka, det har varit på gång så länge att jag faktiskt trodde att det inte skulle bli av. Fast nu kan varken CSN eller röriga flygbolag stoppa mig (hoppas jag i alla fall).

Inga kommentarer: