torsdag, februari 14, 2008

Mitt i ett regnigt Afrika

Det verkar som om det aldrig vill sluta regna, inte ens inomhus! I min lagenhet star det kastrullet och spanner lite overallt som tar hand om en del av det regn som kommer genom taket. Haller pa att bli helt galen pa natterna eftersom det droppar konstant. Allt jag ager ar fuktig och luktar numer mycket konstigt. Sitter just nu i skolans bibliotek och fryser eftersom luftkonditioneringen ar pa for fullt. Nu gick dessutom larmet att de stanger. Skriver mer fran Swakopmunde i helgen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Liza kul att läsa det du skriver
vi mår bra !
Var rädd om dig.
Jag slutar mitt jobb 12/3
o börjar på det nya 13/3
puss o kram
Lisbeth

Anonym sa...

Meeen Liza... Nu är det fyra, 4, dagar sedan jag såg en uppdatering... Skärpning ;)
/Linda